کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316444 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لنوو داک گرافیک ۴۰۰ دلاری خود را با GTX 1050 عرضه می‌کند

لنوو داک گرافیک ۴۰۰ دلاری خود را با پشتیبانی از تاندروبولت ۳ و کارت گرافیک انویدیا GTX 1050 رونمایی کرد.

لنوو داک گرافیک ۴۰۰ دلاری خود را با GTX 1050 عرضه می‌کند

شرکت‌های مختلفی داک‌های گرافیک خود را در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته‌اند و حالا نوبت به لنوو رسیده است تا با داک ۴۰۰ دلاری خود وارد این رقابت داغ شود. کاربر به کمک این داک‌ قادر خواهد بود از قدرت یک کارت گرافیک دسکتاپ روی لپ‌تاپ مجهز به تاندربولت ۳ استفاده کند. این داک نسبت به رقبای خود ضخامت کمتری دارد و به‌خوبی از عهده‌ی کارهای گرافیکی متوسط برمی‌آید.

داک گرافیک تاندربولت ۳ لنوو
این داک ۴۰۰ دلاری با یک کارت گرافیک GTX 1050 انویدیا عرضه خواهد شد که قدرت پردازشی آن برای هدست‌های واقعیت ترکیبی ویندوز کافی است. این داک به اندازه‌ای قوی نیست که گیمرهای حرفه‌ای را در اجرای مناسب بازی‌های سطح بالا راضی کند. این کارت گرافیک، ۴ گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 دارد و به ادعای لنوو، نرخ به‌روزرسانی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد.

داک گرافیک تاندربولت ۳ لنوو
داک تاندربولت لنوو ۰.۹ اینچ ضخامت دارد و طول و عرض آن به ترتیب ۹.۸ و ۵.۱ اینچ است. این داک ۶۳۵ گرمی به دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0 مجهز شده است. لنوو دو خروجی تصویر دیسپلی پورت و یک درگاه HDMI 2.0 برای اتصال داک به نمایشگر در نظر گرفته است. جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و خروجی اترنت، لیست درگاه‌های این داک را کامل می‌کنند. بهره‌مندی از این درگاه‌ها به معنی امکان اتصال صفحه‌کلید، ماوس، حافظه‌ی خارجی و سه نمایشگر به این داک است. در صورت پشتیبانی لپ‌تاپ شما از این داک، می‌توان از آن برای شارژ کردن دستگاه نیز استفاده کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40153 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/10/19 تعداد مشاهده: 3010
سافت گذر